Slemmembran

Hej dagboken. Grlklrkrl. Vet ni vad. Jag har slem i halsen. Den konsistens av snor som gör att det rinner som en liten bäck och fastnar vid den där flärpen i halsen nivet. Grklklkel. Usch. Jobbade 8-12 idag och satt och gurglade hela förmiddan. Lät ungefär som stadiet i ledsenhet innan snyftningar och hulkningar. Så jag åtnjöt dock en viss mängd sympati från alla inringande personer idag kändes det som.

Vad mer? Jo har klippt mig idag. Eller esther did the nasty job. Men hon är duktig. Inte som mamma "vi klipper allt när vi ändå är igång". Vart väl bra men gillar inte att vara nyklippt. Känner mig som Joey McIntyre i NKOTB.

Var nog nästan allt. Ledig ett bra tag framöver nu. Ska utnyttja dom dagarna väl med att se ikapp världen i Lost och The office och kanske nåt mer. *gäsp


----
det var nog allt.. grklrkrllörk.


Kommentarer
Postat av: Kangan

Va klippt dig ??

2008-04-10 @ 13:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0