morgon

som jag befarat vart jag supervaken av att stiga upp tidigt och det kalla vädret. Så nu är jag fast här hemma kl7 på morgonen utan att ha fått en god natts sömn. Men det kommer väl om ett tag.
Till saker jag grunnar på just nu hör vilken dag jag ska säga upp mig från mitt fantastiska jobb i kundtjänst. Skulle nog sagt upp mig för en vecka sedan så hade julhelgen varit räddad men nu har ju det tåget gått. Snart går tåget om ev plugg i vår också. Men jag är inte säker på att det är så lockande. Pengar och jobb är nog så lockande.

Tillbaka till arbetet. Igår visade det sig att dom behöver en till datasnubbe på mitt jobb. Så istället för att sluta kanske jag skulle byta uppgift och framförallt lön. Men tror inte att jag får det. Vet inte om jag vill ha det. Men Peter som blivit utlovad 1000kr i hittelön för nån som passar för uppgiften skrev iaf ihop en smaskig rekommendation för min och egen skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0