Talkshow honeys

Som jag har väntat. Äntligen börjar ett Virtanen-maraton på TV8. Synd bara då att vanligtvis kvällspigga jag inte är riktigt i form. Hursomhelst så är det igång nu och som första gäst ser vi Maja Ivarsson så det hela går ner med en ganska bra gäst inledningsvis...

*gäsp

Nu blir en nykläckt artist intervjuad. Han ser pretentiös, självgod och lite korkad ut.

01:47
En filmkritiker uttalar sig om Stephen Kings film "München". Han säger sig sett alla 23 tidigare Stephen King-filmer (är det inte fler) och att ingen av dessa är dålig. Om jag nån gång gör en film vill jag att han ska recensera den.


-------

Virtanen program 2 har kört igång.


"Vi har en publik på 5 personer. Vi fick nästan fullt" säger han och två stolar står tomma. hehe.


Snart är det dags för Jonna Sima och Fredrik Strage att säga nåt om musik.
Sen är det dags för mig att sova.

Dom sitter och diskuterar Morrissey. Det är Fredrik och Jonna när dom är som bäst.

Nä nu får det vara nog.


Program 3...


03:03 Gonatt


**
Andra lustiga tvögonblick från kvällen innefattar när Wild Boys utsåg världens naivaste fågel och på Conan o Brien där publiken buade ut mänsklig födsel.

image8

--edit 14:18. Ja, det är spielberg som har gjort München. Såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0