Saker man ser

Veckan går ungefär som planerat för en gångs skull. Kanske lite beroende på att jag inte planerat in nåt. Förutom att spela strategispel vilket jag faktiskt har gjort. Min gode vän simon kom på besök igår kväll och då var dörren fortfarande låst så på den nivån är det. Men en promenad blev det iaf på kvällen ser ni.

Upptäckter från soffan sedan sist:

Jag har då och då analoga störningar på tvn. Tv-signalen här i huset är ju analog men det brukar aldrig störa på den. Kanske antennsladden som glappar. Men jag är såld på gammalt hederligt brus, det är mycket snyggare än hackbild.

Jose Gonzalez har jag tjatat om. Säger bara 1an och 3an på nya.

På spåret-repriser är ett trevligt sätt att fördriva en eftermiddag. Och över 40-åriga Karin Hubinette är het som en ugnslimpa. Vet inte om denna insikt grundats i avsaknad av kvinnlig fägring eller att jag själv snart är lika gammal.

Jag håller på förlora förståndet. Trodde precis nu att någon spelade julmusik på 11an här bredvid. Men det visade sig att tvn framför mig avgav dom här ljuden efter en halvtimme av tyst tablåsnurr.


Veckan i bilder

image6   image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0