såja

Så var helgen avklarad. Och måndagen. Vet inte om jag har så många skojiga anekdoter att berätta, men det blev utgång i lördags iaf efter att jag tvingat med mig min wing man Simon. Vart ganska roligt till slut, träffade några gamla klasskamrater bland annat.

Just nu, gott folk, håller jag på att tvätta. Men jag har en maskin som gör jobbet åt mig. Jag har en maskin som ska diska åt mig också men den blir tyvärr aldrig inkopplad. Mest pga mej men lite pga Lundkvists VVS som inte går att lita på. Snart kopplar jag in den själv. Men tyvärr är man ju lekman vilket innebär att om något då händer (och det kommer det) så måste man betala en jäkla massa pengar.

Borde nog gå en promenad i snöyran. Till rytmerna av musik. Marschmusik. Eller nyaste Jose Gonzalez. Har inte lyssnat på den så mkt men jag ska ju faktiskt ner till Ume med kusinerna och se han om ett par veckor så innan dess gör man sig väl en tjänst om man vet vad man har att vänta. Så är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0