Dan före dopparedan

Sådär då var det julafton imorgon. Tänkte skriva nåt lustigt om det faktum att det kallas dopparedan men det lät roligare i mitt huvud än på pränt så vi skiter i det. Har dammat av en gammal gitarr idag här hemma och efter mycket slit minsann lärt mig spela introt till Stairway to Heaven. Det är väl den som är inkörsporten till gitarrspelande har jag förstått. Det gick dock inte helt automatiskt utan lämnade avtryck i mina stackars datafingrar samt orsakade en smärre kramp i vickevire då vissa ackord inte är utformade för den mänskliga anatomin.

Menmen. Hann också med att fara hem till sandfors och äta lagad mat och spela lite innebandy med gamla hemvändare från trakten. Trevligt det. God jul önskas mina 4(?) läsare av den här bloggen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0